198.95 Kč
189.00 Kč Doručení zdarma
Štítky: program daily planner, a5 složka dokumentů, a5 složka souborů, jednorožec hobonichi kryt, měkký blok a5, barevné hobonichi kryt, poznámkový blok, a5 notebook, a5 poznámkový blok, korejský notebook papír.
HISTORIE Založena v roce 1984
1990 - začala vyrábět své vlastní výrobky
1999 - se stala obří výrobků z papíru a ve svých high-end notebooků explodovala papírnictví oblasti podnikání
2002 - založena jeho novou továrnu v Ankara se stala největší (co do množství a 180turnover) notebook výrobce na místním trhu a začala vyvážet po celém světě a to především do Evropských zemí
2005 - založena jeho továrně v černomořské oblasti a začala vyrábět dárek, šperky, pevné krabice a papírové tašky.
2010 - začala obchodovat jiné kanceláře a zpět do školy položky ve stovkách různých kategorií, jako sponky, děrovačky, mechanické tužky, papírky, atd...
DNES 3 hlavní oblasti činnosti
Papírnictví
Propagace
Balení
Největší výrobce notebooků a propagační výrobky z papíru
Staionery: prodejní síť dosahuje více než 10 000 papírnictví obchody a podniky na místním trhu a exportuje do více než 20 zemí GIPTA s názvem značky.
Akce : Slouží k top 2000 společností a podniky na místním trhu a exportuje do mnoha zemí.
Balení : Leader v rámci Šperky Podniky v místní trh, vývoz dárkové krabice na celiny do mnoha zemí.
Ve všech oblastech GIPTA se používá pro název značky.
Po více než čtvrt století GIPTA má za cíl produkovat v novější lepší) cz diamond a poskytuje vysoké standardy kvality tím, že jeho širokou škálu technologií a oddaný, zkušený personál.
Základní cíl INOVACE není pouze byla použita výrobu, ale na Řízení Kvality a Logistiky.
GIPTA vždy vědom, že "spokojených ZÁKAZNÍKŮ", je výsledkem inovace, vzdělávání pracovníků, odvážné rozhodnutí týkající se produktů, modernizace pomocí budoucích technologií a investování do strojního zařízení.
GIPTA je vedoucí společnost ve své vlastní oblasti činnosti, protože vědomí jen svou HLUBOKOU VÁŠEŇ pro výrobu, ale také pečlivá analýza trhu a jeho potřeb, 4obtaining trendy den a vztahující se na všechny tyto znalosti na své výrobky.
Od surovin až po Grafické Návrhy, získané z této perspektivy, které na konci tvoří základní firemní naší kultury.
Tím, že koncept prestižní a nového výrobku na trhu je součet jeho surovin, design, optimální výrobní čas a náklady; GIPTA byl schopen dělat to pro více než 35 let
Top kvalita